Wednesday 15 December 2010

Kenape..?

Kenape sume org ade blog eh..?

Kenape aku sorang je yang takde blog?

Cane nk wat blog eh?

Best ke ade blog?

''Best kot..mcm diari la kan..kite tulis je ape yg kite rase,ape yg kite nampak..
even ape yg kite tak rase n tak nampak pun kite leh tulis kn..''




So aku pun terpikir la nak ade blog jgk kn..mcm best je..mcm kerek je ann..
hek eleh,ape de hal..

Tapi lame jgk la aku duk berteleku sorang2 memikirkan nasib aku slepas ni..maksud aku slepas ade blog la kn..ish,takut jgk ahh memikirkan kemungkinan2 seperti:

  • Asik berblogging jer smpai tak buat mende laen..silap2 baju aku bertimbun nanti tak basuh2 angkara berblogging punye pasal..
  • Aku tak jalankan amanah aku di tempat keje..(cehh,ayat mcm lah aku ni amanah sgt kn)..tehehe..bukan ape,takut la jgk kn ade gaji2 org yg aku tak proses..kene bakar ofis nanti,bedesup aku lari..
  • Takut terfeymes nanti..aku jadi ter'angkuh' plak..(ayat ni pun mcm da angkuh dah)
  • Slalu sgt menaip nanti jari aku jadi bengkak2..silap2 muncul pulak sindrom 'jari rosak kerana berblogging' (blh x guna alasan ni?);p
Okeyh,sebab tu lah,dengan muka tak malu dan tanpa segan silunya aku pn sign up gmail,aku try usha2 ape yg patut..n then

tadaaaa.....

mempersembahkan....

dengan wajah yang suci murni..

aku memperkenalkan.......


diz is my hampeh blog..

ntah hape2..aku rase mcm membebel sorang2 jer..tapi takpe..
seb baik aku membebel sorang2..kalo aku ajak sume memember budak ofis aku membebel skali,
tak ke naya..tak buat keje la kitorang gamaknyer..T__T

Huh,penat menaip..same penatnye mcm membebel jgk kn..

''Hek eleh ko ni..entry sikit punye pendek cenggini pon ko nk bising kate penat2 bagai..mcm hampeh jer..huh pigida...."

Err,uhh..memang aku ngade pon..hakhak ok papai....!

Aku bizi..keje byk,bertimbun2..(tapi sempat gak mencurik masa update belog)..heh

p/s : aku main taip je tanpa membaca & menyemak semula ape yg aku tulis..lantak arr...

No comments:

Post a Comment