Tuesday 21 December 2010

Kedemamam..? Kebengangan..?

Tak best kan kalo demam?


First,kite akan rasa tak sedap badan, penat..& sakit kelapa kepala..
pastu,jadi malas2..asek nk tido jer..


dan yang paling tak best..bila masuk bab makan..
takde selera nak makan..mulut jadi rasa pahit semacam jer..uhh,sangat la tak suka


dan arini,bende yang paling aku tak suka adalah part nk g klinik..nk g swasta,jauh pulak nak jalan..
da la tak larat kan..nak jalan lagi..


klinik gomen(goverment) lak,bosan la aku nak kene menunggu bagai..kalo kejap takpe jugak,ni lame nak m****s..huh!


Tapi takpe,nak amik mc punya pasal,aku g jgk klinik..n tak larat punye pasal,aku gi kat gomen jer..


So,aku gi ar dalam kul 8 gitu..and then,dalam kul 9 lebih dapat r masuk(kira cepat da 2 kalo gomen punye klinik)..


Dokter tanye nape, aku cakap r demam n cirit birit(kot),hehe sbb aku rase sakit perut semacam jer..
So,dokter cek sume ok..darah,suhu sume ok..


Tapi yg aku geram,dokter tu tanak bagi aku mc..?wadef**k..wehh,ko ingat aku sajer2 ke wat demam hah??
ko ingat aku suker sangat datang sini semata2 nk mintak mc jer?uhh,memang tak la..


Tapi takpe,aku sabar..insan beriman mesti sabar kan..(boleh blaa)
Aku try r tanye,nape tak dapat mc kn..
Dia kata,ade sesetengah kes dia boleh bg mc, ade sesetengah plak tak boleh..


So,wat u want to say now is,my kes is tak layak dapat mc?? And u also want to say i came here for no motif?? U think i demam kura2 eh..?wadef**k (buat2 paham la eh,aku cakap bahasa 'pure' jerman);p


Hurmm,sabo jela..mungkin sebab aku da telan panadol sbelum datang tadi,tu pasal la bila dokter cek suhu aku,okey jer..silap ar gi makan ubat tadi..kalo tau,idok nyer aku buat gitu..huh


Alamatnye,kene amik cuti jgk la aku..
hwaaa...aku baru je vrangan nak 4ward aku punye cuti ke taun depan..huh memang hampeh la dokter tu..
Yeke dokter,ntah2 assistant dia jer kn??huh mencik tau!!


Dia ingat aku saje main2 ker..dia ingat aku kura2 ker..dokter pompuan memang gitu,skema tak btempat kn..huh boley blaa la...wekkk


Ok sudah2,aku kene blaja sabar ok..


Ok sabar sabar sabar,sabariah....sabak bernam..huhh??

No comments:

Post a Comment