Friday 10 December 2010

Pembuka Bicara

Assalamualaikum pembuka bicara..


wahh,macam nk berseloka la pulak..heh btw diz is my 1st time..
kalo salah sila la jolokkan..eh tunjukkan..
Tarikh arini comey kn?


10.12.10-ade sape2 kawin x arini?tahniah,nice date..hehe


kalo aku nk kawin,aku nk cari tarikh comey2 gak.. Tapi..ape ade pada tarikh??hurmm
maybe saje kot nk blagak ngan kawan2..

''eh korang,aku kawin 12.12.12..romantik x kitorang?'';p

bukan ape,senang nk ingat..yela orang laki ni kn mudah pelupa kalo bab2 tarikh ulangtahun ni..
so kalo amik tarikh comey2,senang la dia nk ingat..


tak payah la aku penat2 nak majuk nanti kalo dia tak ingat anniversary kitorang..kn?
mengabihkan boreh(beras) jer..huh


eh logik x alasan ni?


Tapi kan,12.12.12 tu kan tak lame je lagi..takkan aku nk kawin mase tu kott?huh,idok le teman puas lagi berjoli..


ok2,ape kata 20.20.20..?('',)


oitt,ade ke bulan 20??alamak,takde la..abih,da takde la tarikh comey aku nk kawin nanti cane..?


*oit,ika..ko ni pehal?masuk2 blog,create blog pastu tetiba citer sal kawin..ko dah gatal sgt ke hah??


eh2 sori..tebawak2 pulak..heheh


apapun.selamat datang diucapkan pada saya ke dunia blogging yg penuh mencabar ini..
harap saya tabah menghadapi apa saja tohmahan dan gosip yg akan menimpa saya pada masa akan datang..wee~('',)v

2 comments: