Friday 15 April 2011

ADE HAKU KESAHH??

Da lama tak hapdate belog..rindu lak rasenya..
Sorry ye..kepada sape2 yang merindui tulisan atau post dari saya..saya mintak maaf..
sebab saya agak bizi kebelakangan ni..harap dimaafi ye....
Nanti bila2 ade masa,saya update dengan cerita2 yang best lagi menarik..k?:)

Sbelum tu,terimalah sekeping gambar dari saya..untuk tatapan anda semua,sebagai pengubat rindu..
Semoga bertemu kembali di lain waktu..Assalamualaikum...^_^



Haa terubat tak rindu..?;p

Gambo ni masa saya ade terlibat ngan dinner kat hotel Times Square..sempena ade sorang Ketua Pengarah ni yang bersara..tp sedih...xdapat salin baju kasik lawa skit..sob sob sob
Mane tak nye,reherseal sampai tiga kali kul 7 baru siap..7.30 majlis da nak mula..mane nak solat lagi,nak mandi lagi satu hal..mekap lagi la tak sempat kan..so buat ape yg wajibalghunnah jelah..solat je yg sempat..penyudahnya,pakai jela baju buruk tuh..huh malu siot..dala kene naik pentas tolong pass hadiah..rosak majlis jer pakai baju buruk..hek
Tapi seb baek ar tak banyak pun kene naik pentas..2 kali jer,lagipun x masuk tv pun..majlis kecik2 jer..kat dewan je ponn..kalo tak..mau gelabahnya haku,nak masuk tv pakai lagu tu..
Mane mauuu nyerrrrr! Heheh
Tapi takpe kott,janji lawa..aku pakai ape pun lawa kot..erk?*nampak sangat ke perasan?T_T


Ini saya dengan bos saya..
*nape gedik nk letak gambo ni lak?budget lawa ke?
Hehe taklah..saje..;p


 p/s : 'Eh adekukesah ke ko nak update ke tak?Ade yg bace ke blog ngko??Prasan je,nak mintak maap bagai,mcm la ade org tau ko tak update blog..pigidah...!'
*Mesti korang cakap gitu kan?hiks..adekukesahh??^_^

No comments:

Post a Comment