Thursday 19 May 2011

Entri artis hari ini..^_^

Eh3 comey nyer budak ni..nape lah comel sgt weii...eii,geram! Rase nak lempangcubit je pipi dia..uihh

Aku minat ar tengok budak ni..dia berlakon dlm Sejadah Kaabah aritu kan?dlm Juvana pun ade jugak..jadi anak makcik kantin..hehe
Aku rase macam dah penah tengok dia berlakon sebelum ni..tapi lupa la cerita ape..dah puas aku termenung duk pikir..tak keluar2 jugak..ah lantak ahh,adekokesah??

"Eh,ko duk membebel pasal sape nih??duk puji cantik2 nih..cakap pasal aku eh..?tapi aku tak penah berlakon kot..cerr cite cerr cite" T__T

Citt,poodahh...takde maknenya aku nak cakap pasal korang..jangan nak perasann lak eh..lupa lak aku nak gitau..yang aku duk membebel dari tadi ni..aku duk cite pasal budak pompuan yang comel sangatt2 nih..Ala yang berlakon dalam cerekarama Sejadah Kaabah aritu la..kan aku dah habaq tadi..nama dia Eyka Farhana tak silap aku..2 pun sebab aku google tadi,heh..seb baek aku pompuan,kalo x dah tangkap cintan dah..ni yang aku nak jadik lessbo nih..haha
Ok,layann gambar2 beliau..checkidaut!!



Comell kan??mase ni nampak macam Tiz Zaqyah skit..part mata dia kan..


kat sini macam Almy Nadia pulak..hish


Haa yang ni lagi nampak macam Almy Nadia..kan?

Almy Nadia



Alamak,seksi la pulak..heh

Comell...

Alolo comelnyer..macam puteri..

Aku kan,minat sangat ar ngan Almy Nadia nih..dia berlakon la watak ape pun..memang aku suka tengok..even bawak watak gedik,pompuan jalang,gatai nak mampus skali pun,memang aku takkan naik mual lah tengok dia..heh!
Kak Almy,bila u nak kawin ngan abang Fizz Fairuz..?tak sabau nak nengok Kak Almy pakai baju pengantin..mesti Comell macam Princess kan?Uiiii....(gatai)


Cepat la kawin korangg....T_T

 p/s : Credit gambar-Google

No comments:

Post a Comment