Friday 1 April 2011

Nuffnang Scroll Down

Ish,tajuk ntah pape..adekukesah??

Eii,geram tul..da puas aku godek2..tak jadi jugak..
Nape la iklan nuffnang aku tu duk kat tengah2..?Korang tak serabut ke nengok?
Pelik teman nengok nyer....*cakap dengan gaya usop,tangan pusing2*
Aku ni bukan gheti sangat bab2 IT ni..aku letak iklan tu pun aku refer tutorial blogger2 yang buat..
Kalo tak,idok le teman tau nok membuatnyer..heh
Tapi buat punyer buat,jadi la duk tengah2..padahal dekat kod tu aku dah letak dah bottom,and right position..tup2 bila view,jadi duk tengah2 pulak..yang heartbeat tu dah jadi da..nuffnang ni...ish,geram teman dibueknyo ha...

Jadi di sini,saya nak umumkan...
Mintak perhatian yer....sape2 yang tau cemane nak mengejaznye,sila angkat tangan macam saye ni..
*tangan pusing2 ke atas*

Ok,di sini saje..majlis diminta bersurai yer.....T_T

No comments:

Post a Comment