Tuesday 18 January 2011

Malasnyerr....

Malasnye nak hapdate blog nih..
Bila baca blog orang len kan,pastu tgk entry yang panjang2 pulak..i macam terfikir..
Uh,dorang ni otak kancil kah?banyak tol idea nk update kann..
atau,dorang ni keturunan semut kott..keturunan yg stok nak rajin je ann..

Ok,memandangkan haku malas nk update,tp nak jgk ade entry baru..(Bukan ape,huduh la nengok mcm sticky post je)So,aku nak letak gambar lah..hehe poyosss...T__T


Abang saya berkawad semasa istiadat Watikah Perlantikan
haa nampak tak abang saya..?

Ala yang paling kiri skali tu..abang saya kene jadik penanda sbb dia tinggi skali..
Hah??tak nampak jugak ker..?
Okeh sy tunjuk yang dekat punye..tak nampak lagi tak taulah..;p


Ni masa Duli Yang Maha Mulia Al-Wathiqu Billah Tuanku Sultan Mizan Zainal Abidin Ibni Al-Marhum Sultan Mahmud Al-Muktafi Billah Shah(asal pnjg benor nama dia nih?pegi cek perbarisan

Antara family yang hadir(mcm caption tuk perkahwinan artis dah..haha ok,tak ponn!)

Nak jugak masuk..T_T

p/s : Ok sampai sini saje entry mulus malas dari saya..sekian,bertemu kembali di lain waktu..;)

No comments:

Post a Comment