Saturday 26 February 2011

Best ker..?

Arini nak cakap sal kawin..hehe

Best ke kawin eh..?pas kawin,mesti kene mengandung kan?pastu besalin..aduss,itu yang paling aku xley blahh..takutnyer nak bsalin..

Actually aku ade terdengar kakak2 kat opis ni duk cite pasal pengalaman dorang masing2 mase besalin..ish,ngeri lah haku..ade yang cite kene vakum la..ade yang kene gunting la..sebab anak tu tanak kuar,sebab dia punya ** tanak terbukak besar2,so kene r gunting..uish,ngeri siott....

Pastu cite lak pasal dokter2 yang sambut kelahiran tu..kebanyakannya laki..eii,malu la..dorang tengok kite punye tu kan..ade stengah tu sampai tlanjang bulat2 dah..ye la tengah teran2 tu kan..sume dah tercabut2 dah..n tak sempat nak tutup dah..uish yeke sampai macam tu eh..tapi akak opis ni kate,mase tu kite dah sakit sangat dah,x pikir malu dah..yeke?*konpius jap

Teringat pulak dulu,ustaz aku ade cakap..kalo nak bersalin,cari la dokter pompuan..dosa tau dokter laki duk tgk2 aurat kite..
"tapi,kalo kat ospital tu sume dokter laki je,nak wat cane?"
Kalo takde dokter pompuan,sume org kat ospital tu kene tanggung dosa..

Eh yeke mcm tu?ke aku salah dengar?atau aku silap paham ke?
Hish,takut gak dengar statement camtu kan?Kalo la betul..cane?ish,idok la teman tau..hurm...

p/s : pesanan buat my future husband..i tanak anak leh?amik anak angkat jer..atopun amik ibu tumpang..T_T
heheh juz kidding..takut lak kang cakap gini,nanti betul2 tak dapat anak baru ko tau kan..heh

No comments:

Post a Comment